Sunday 7 April 2013

cinta yang di sia-siakan


Aku tidak mampu lagi untuk  bertahan menerima segala hinaan cintamu..andai benar kau mencintai aku setulus hatiku..kenapa perlu ada syarat dalam hubungan kita..percintaan kita seolah-olah di bina atas dasar syarat semata-mata… telah banyak yang aku lakukan demi perbaiki hubungan kita..banyak pengorbanan yang tak mampu kau lihat wahai kekasihku… sulitkah dirimu untuk berkata jujur padaku?? Ikhlas kah cintamu pada aku?Jujur kah hati mu menerima cintaku?Atau kau hanya menjadikan aku pelepas kesepian mu?
Mana hilangnya kata-katamu?Janji mu untuk hargai aku? Sayangi aku? Cintaiaku? Mana perginya janji setia mu?Mana kata cintamu wahai sayangku? Setiap kata yang engkau ucapkan sentiasaku semat dalam hati agar ianya tak lapuk dek hujan..tak padam di dera goda dan masa….. :’( … masih segar di ingatan tatkala kau mengatakan bahawa, pertama kali kau melihat aku..kau yakin dengan kata-katamu… kau berjanji akan mendapatkan aku dan akan memiliki aku suatu hari nanti.. tapi sekarang… saat kau sudah memiliki aku..kenapa perlu kau sia-siakan.. semua sudah berubah.. jangan salahkan aku bila aku sudah menutup pintu hatiku untukmu… :’(

No comments:

Post a Comment